درمان بیماری کلیوی مرحله V-
نوشته شده توسط : rshaole

درمان بیماری کلیوی مرحله V5-مرحله بیماری کلیوی است عملکرد کلیه از بیماران به طور کامل از دست داده بودند و می تواند به درستی نمی دیگر کار می کنند. اما آیا توانبخشی بیماران مبتلا به مقاله پنجم از نارسایی مزمن کلیه؟ این مقاله به شما بیماران مشکل توجه 5 مرحله کلیوی بیماری را توضیح دهد.

در آغاز به نارسایی کلیوی، شما می توانید هر گونه علائم آشکار پیدا کند، اما با بدتر شدن بیماری، سموم بیشتر و بیشتر و مواد سوخت و ساز بدن در کلیه تجمع می یابد، و در نهایت، وجود خواهد داشت همه علائم ناخوشایند، مانند از دست دادن اشتها، خارش، تورم، تهوع، ، استفراغ، علاوه بر این، یک سری از بیماری هایی مانند کم خونی است. اگر شما این نشانه ها را دارید بهتر است به بیمارستان برای تشخیص و درمان است.

در این مورد، بدون در نظر گرفتن دیالیز یا نارسایی کلیه پیوند کلیه می تواند کمک به گسترش زندگی از بیماران مبتلا به مقاله پنجم از نارسایی کلیه، درمان طبیعی برای مقاله پنجم از نارسایی کلیوی، بیماران آگاه باشید که دیالیز کلیه می تواند برخی از علائم را کاهش دهد بودند، اما تنها جایگزینی منابع دیالیز کلیه است. دیالیز طولانی مدت، عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت، برخی از علایم شدید هستند، پس شما نیاز به افزایش تعداد دیالیز، علاوه بر این، برای یک مدت طولانی دیالیز خواهد شد عوارض جدی مانند فشار خون بالا، خستگی. این کیفیت پایین از زندگی است. این وضعیت به تغییرات در روانی شود، برخی از بیماران نا امید هستند.

برای حل این مشکل، کارشناسان بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت پر زحمت تحقیق و پژوهش برای نزدیک به 30 سال، توسعه تعدادی از درمان های پزشکی برای نارسایی کلیه.

"چهار" تمرکز برای کمک به بیماران بهبود کارکرد کلیه، از جمله مخلوط Meykan، طب میکرو چینی، طب چینی برای بیماریهای دهان و پا حمام است. در این روش درمانی، عمدتا داروهای خوراکی و موضعی براث، نقش این دو دارو در مدار گردش خون، مسیر گردش خون باز می گردد. از آنجا که تنها کانالهای انرژی پاک، خون بر نقش داروهای خوراکی جریان بهتر می تواند بازی کند. برای بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا بیشتر، برخی از علایم به تدریج ناپدید می شوند. تنها عملکرد کلیه خود را می توانید تعمیر به موقع، شما مقدار زیادی از بهبود ممکن است.





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: